شامپو بانوان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

شامپو بانوان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بیشتر شامپوها قابلیت استفاده برای هر دو جنس را دارند، اما گاهی با عبارت هایی مانند بهترین شامپو ضد ریزش مو مردانه یا بهترین شامپو نرم کننده زنانه مواجه می شویم. مدل های مخصوص آقایان برای درمان مشکلاتی که بیشتر در مردان رایج هستند (مانند شوره سر و طاسی های منطقی) و شامپوهای مخصوص بانوان برای مشکلات رایج تر در میان زنان (مانند خشکی ناشی از بلندی مو) مناسب هستند. برخی مواد چون ماینوکسیدیل نیز به طور مشترک در هر دو وجود دارد.

داشتن موهایی زیبا و پر پشت خواسته هر خانمی است. از آنجا که بانوان در زندگی روزمره خود فشارهای عصبی بیشتری را نسبت به آقایان تحمل می کنند و در شرایط خاصی نظیر بارداری، تغییرات هورمونی ماهانه دچار کمبودهایی نظیر آهن و سایر ریزمغذی های حیاتی می گردند، باید توجه خاصی به رفع نیازهای متابولیک خود داشته باشند.

واضح است که نوع مو در این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد. به‌طور مثال، برای تهیه شامپوی مخصوص موهای چرب، مواد شوینده‌ای با قدرت چربی‌زدایی زیاد انتخاب می‌شوند. در حالی که برای تهیه شامپو برای موهای رنگ شده یا فر، از شوینده‌های ملایم‌تری استفاده می‌کنند تا محصول چربی‌زدایی کمتری داشته باشد.

علاوه بر این موی بانوان، گروه موهای ریزش دار ، چرب ، خشک ، با شوره خشک ، کم حجم و … دارد . شما می توانید شامپو زنانه مورد نظر خودتان را با استفاده از فیلتر کارایی و نوع مو انتخاب کنید. برای مثال اگر موی شما ریزش دارد باید از شامپوی تقویت کننده و ضد ریزش استفاده نمائید. از این رو می توانید با انتخاب گزینه ضد ریزش و تقویت کننده در فیلتر کارایی شامپو مناسب موهای خود را پیدا کنید.

شما عزیزان می توانید انواع شامپو های مخصوص بانوان را با بهترین قیمت از اینجا مشاهده نمایید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.